Project Description

کاور مقره سرامیکی ” یا ” کاور مقره سوزنی ” (Ceramic Insulator Cover) برای عایق نمودن حوزه برقدار انواع مقره های سرامیکی یا مقره های سوزنی خطوط نیروی برق ایران به منظور جلوگیری از پرنده زدگی و بروز خاموشی های ناخواسته مورد استفاده قرار می گیرد. کاورهای مقره سرامیکی ساخت شرکت مهربد، شامل دو طراحی، مناسب برای انواع مقره های عبوزی و کناری، با طول های عایقی 35، 70، 100 و 120 سانتی متر، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) و اشتعال پذیری، طراحی و ساخته شده است.

جدول مشخصات محصول

جدول مشخصات کاور مقره سرامیکی
کاور مقره سرامیکی برق صنعتی
کاور مقره سرامیکی خطوط نیروی برق ایران
کاور مقره عبوری و کناری سرامیکی
کاور مقره سرامیکی مهربد
کاور مقره سوزنی

کاور مقره سرامیکی کد CIC-35

این کاور مقره سرامیکی، کوچکترین سایز کاور با طول عایقی 35 سانتی متر در دو رنگ قرمز و خاکستری از سیلیکون و پلی الفین ولتاژ بالا و مقاوم در برابر اشتعال پذیری و مقاوم در پارگی تولید و ارایه می شود. در ضمن به منظور افزایش طول عایقی، طراحی به صورتی انجام گرفته است که امکان اضافه نمودن کاور سیم هایی با طول 30 و 50 سانتی متر در هر طرف وجود دارد.

کاور مقره سرامیکی کد CIC-70

این کاور مقره سرامیکی، با طول عایقی 70 سانتی متر در دو رنگ قرمز و خاکستری از سیلیکون و پلی الفین ولتاژ بالا و مقاوم در برابر اشتعال پذیری و مقاوم در پارگی تولید و ارایه می شود. در ضمن به منظور افزایش طول عایقی، طراحی به صورتی انجام گرفته است که امکان اضافه نمودن کاور سیم هایی با طول 30 و 50 سانتی متر در هر طرف وجود دارد.

کاور مقره سرامیکی کد CIC-100

این کاور مقره سرامیکی، با طول عایقی100 سانتی متر در دو رنگ قرمز و خاکستری از سیلیکون و پلی الفین ولتاژ بالا و مقاوم در برابر اشتعال پذیری و مقاوم در پارگی تولید و ارایه می شود. در ضمن به منظور افزایش طول عایقی، طراحی به صورتی انجام گرفته است که امکان اضافه نمودن کاور سیم هایی با طول 30 و 50 سانتی متر در هر طرف وجود دارد.

کاور مقره سرامیکی کد CIC-120

این کاور مقره سرامیکی، با طول عایقی120 سانتی متر در دو رنگ قرمز و خاکستری از سیلیکون و پلی الفین ولتاژ بالا و مقاوم در برابر اشتعال پذیری و مقاوم در پارگی تولید و ارایه می شود. در ضمن به منظور افزایش طول عایقی، طراحی به صورتی انجام گرفته است که امکان اضافه نمودن کاور سیم هایی با طول 30 و 50 سانتی متر در هر طرف وجود دارد.

کاور مقره سرامیکی کناری کد CIA-35

این کاور مقره سرامیکی، کوچکترین سایز کاور با طول عایقی 35 سانتی متر مناسب برای مقره هایی کناری که سیم عبوری در کنار مقره، اصلی می شود، در دو رنگ قرمز و خاکستری از سیلیکون و پلی الفین ولتاژ بالا و مقاوم در برابر اشتعال پذیری و مقاوم در پارگی تولید و ارایه می شود. در ضمن به منظور افزایش طول عایقی، طراحی به صورتی انجام گرفته است که امکان اضافه نمودن کاور سیم هایی با طول 30 و 50 سانتی متر در هر طرف وجود دارد.

کاور مقره سرامیکی کناری کد CIA-100

این کاور مقره، با طول عایقی 100 سانتی متر مناسب برای مقره هایی کناری که سیم عبوری در کنار مقره، اصلی می شود، در دو رنگ قرمز و خاکستری از سیلیکون و پلی الفین ولتاژ بالا و مقاوم در برابر اشتعال پذیری و مقاوم در پارگی تولید و ارایه می شود. در ضمن به منظور افزایش طول عایقی، طراحی به صورتی انجام گرفته است که امکان اضافه نمودن کاور سیم هایی با طول 30 و 50 سانتی متر در هر طرف وجود دارد.

کاور مقره سرامیکی کناری کد CIA-120

این کاور مقره سرامیکی، با طول عایقی 120 سانتی متر مناسب برای مقره هایی کناری که سیم عبوری در کنار مقره، اصلی می شود، در دو رنگ قرمز و خاکستری از سیلیکون و پلی الفین ولتاژ بالا و مقاوم در برابر اشتعال پذیری و مقاوم در پارگی تولید و ارایه می شود. در ضمن به منظور افزایش طول عایقی، طراحی به صورتی انجام گرفته است که امکان اضافه نمودن کاور سیم هایی با طول 30 و 50 سانتی متر در هر طرف وجود دارد.

متریال مورد استفاده در این محصولات از سیلیکون ولتاژ بالا استفاده شده است که خواص الکتریکی و مکانیکی آن در جدول زیر به صورت مشروح ارایه گردیده است:

خواص مکانیکی:

کاور مقره سرامیکی 1

خواص الکتریکی:

کاور مقره سرامیکی 2