Project Description

” کاور بوشینگ ترانسفورماتور ” (Teransformer Bushing Cover) برای عایق نمودن قسمت های برق دار ترانسفورماتورها به منظور جلوگیری از پرنده زدگی و بروز خاموشی های ناخواسته مورد استفاده قرار می گیرد .

كاورهای بوشینگ ساخت شركت مهربد شامل جهار طراحی، مناسب برای انواع بوشینگ ترانسفورماتورهای 24 و 33 کیلو ولت مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) و اشتعال پذیری، طراحی و ساخته شده است.

جدول مشخصات کاور بوشینگ ترانسفورماتور

جدول مشخصات محصول

عایق نمودن قسمت های برق دار ترانسفورماتورها
کاور بوشینگ ترانسفورماتور مهربد
کاور بوشینگ ترانسفورماتور
کاور بوشینگ

کاور بوشینگ ترانسفورماتور کد TBC-H

این کاور بوشینگ ترانسفورماتور، متداول ترین کاور در دو رنگ قرمز و خاکستری از سیلیکون و پلی الفین ولتاژ بالا و مقاوم در برابر اشتعال پذیری و مقاوم در پارگی تولید و ارایه می شود. در ضمن این کاور مناسب نصب هایی است که خروجی ترانس به صورت عمودی باشد و بدون باز نمودن هیچ قسمتی به صورت گرم قابل نصب می باشد و یک عدد کاور جرقه گیر نیز همراه کاور ارایه می گردد.

کاور بوشینگ ترانسفورماتور کد TBC-F

این کاور بوشینگ ترانسفورماتور، بیشترین پوشش عایقی را دارد و در دو رنگ قرمز و خاکستری از سیلیکون و پلی الفین ولتاژ بالا و مقاوم در برابر اشتعال پذیری و مقاوم در پارگی تولید و ارایه می شود. در ضمن این کاور مناسب نصب هایی است که خروجی ترانس به صورت عمودی باشد و بدون باز نمودن هیچ قسمتی به صورت گرم قابل نصب می باشد.

کاور بوشینگ ترانسفورماتور کد TBC-C

این کاور بوشینگ ترانسفورماتور، جزو قدیمی ترین نوع کاورهای بوشینگ می باشد که در دو رنگ قرمز و خاکستری از سیلیکون و پلی الفین ولتاژ بالا و مقاوم در برابر اشتعال پذیری و مقاوم در پارگی تولید و ارایه می شود. در ضمن این نوع کاور قابلیت نصب خط گرم را ندارد

کاور بوشینگ ترانسفورماتور کد TBC-V

این کاور بوشینگ ترانسفورماتور، در دو رنگ قرمز و خاکستری از سیلیکون و پلی الفین ولتاژ بالا و مقاوم در برابر اشتعال پذیری و مقاوم در پارگی تولید و ارایه می شود. در ضمن این کاور مناسب نصب هایی است که خروجی ترانس به صورت غیرعمودی باشد و بدون باز نمودن هیچ قسمتی به صورت گرم قابل نصب می باشد.

متریال مورد استفاده در این محصولات از سیلیکون ولتاژ بالا استفاده شده است که خواص الکتریکی و مکانیکی آن در جدول زیر به صورت مشروح ارایه گردیده است:

خواص مکانیکی

کاور بوشینگ ترانسفورماتور 1

خواص الکتریکی

کاور بوشینگ ترانسفورماتور 2