Project Description

کاور برق گیر (Surge Arrester Cover) برای عایق نمودن قسمت های برق دار برقگیرهای سرامیکی و سیلیکونی به منظور جلوگیری از پرنده زدگی و بروز خاموشی های ناخواسته مورد استفاده قرار می گیرد .

کاورهای برقگیر شاخت شرکت مهربد، مناسب انواع برقگیرهای سرامیکی و سیلیکونی 24 و 33 کیلو ولت با پوشش کامل منطقه برقدار، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) و اشتعال پذیری طراحی و ساخته شده است.

جدول مشخصات محصول

جدول مشخصات کاور برق گیر
کاور برق گیر سیلیکونی
کاور برق گیر مهربد
کاور برق گیر
عایق نمودن برقگیرهای سرامیکی

کاور برقگیر کد SAC-N

این کاور برقگیر، متداول ترین کاور از این نوع مناسب انواع کاورهای برقگیر سیلیکونی با ولتاژهای کاری 24 و 36 کیلو ولت و انواع برندهای موجود در شبکه توزیع نیروی برق ایران می باشد و در دو رنگ قرمز و خاکستری از سیلیکون و پلی الفین ولتاژ بالا و مقاوم در برابر اشتعال پذیری و مقاوم در پارگی تولید و ارایه می شود. در ضمن این کاور مناسب نصب هایی است که برقگیر ورودی و خروجی دارد و بدون باز نمودن هیچ قسمتی به صورت گرم قابل نصب می باشد.

کاور برقگیر کد SAC-C

این کاور برقگیر، مناسب برای انواع کاورهای برقگیر سرامیکی با ولتاژهای کاری 24 و 36 کیلو ولت و انواع برندهای موجود در شبکه توزیع نیروی برق ایران می باشد و در دو رنگ قرمز و خاکستری از سیلیکون و پلی الفین ولتاژ بالا و مقاوم در برابر اشتعال پذیری و مقاوم در پارگی تولید و ارایه می شود. در ضمن این کاور مناسب نصب هایی است که برقگیر ورودی و خروجی دارد و بدون باز نمودن هیچ قسمتی به صورت گرم قابل نصب می باشد.

کاور برق گیر کد SAC-P

این کاور برقگیر، مناسب برای انواع کاورهای برقگیر سیلیکونی با ولتاژهای کاری 24 و 36 کیلو ولت و انواع برندهای موجود در شبکه توزیع نیروی برق ایران می باشد و در دو رنگ قرمز و خاکستری از سیلیکون و پلی الفین ولتاژ بالا و مقاوم در برابر اشتعال پذیری و مقاوم در پارگی تولید و ارایه می شود. در ضمن این کاور مناسب نصب هایی است که برقگیر یک ورودی دارد و طراحی به صورتی انجام پذیرفته که کاور تا زیر یکی از پره ها را نیز می پوشاند و بدون باز نمودن هیچ قسمتی به صورت گرم قابل نصب می باشد.

کاور برقگیر سیلیکونی کد SAC-P2

این کاور برقگیر، مناسب انواع کاورهای برقگیر سیلیکونی با ولتاژهای کاری 24 و 36 کیلو ولت و انواع برندهای موجود در شبکه توزیع نیروی برق ایران می باشد و در دو رنگ قرمز و خاکستری از سیلیکون و پلی الفین ولتاژ بالا و مقاوم در برابر اشتعال پذیری و مقاوم در پارگی تولید و ارایه می شود. در ضمن این کاور مناسب نصب هایی است که برقگیر یک ورودی و یک خروجی دارد و بدون باز نمودن هیچ قسمتی به صورت گرم قابل نصب می باشد. حسن این کاور این است که طول عایقی افزایش یافته و قابلیت افزایش طول از هر طرف بوسیله کاورهای سیم 30 و 50 سانتی متری وجود دارد.

متریال مورد استفاده در این محصولات از سیلیکون ولتاژ بالا استفاده شده است که خواص الکتریکی و مکانیکی آن در جدول زیر به صورت مشروح ارایه گردیده است:

خواص مکانیکی

کاور برق گیر 1

خواص الکتریکی

کاور برق گیر 2